I'm feeling good..

as usual?

Nåväl, låt oss byta språk. Det är onödigt att överdriva det här med engelska, det räcker med skolan.
Even though I love the language!

Hur kommer det sig att människor hittar varandra?
På något mystiskt underligt sätt så lyckas de finna varandra mitt ibland alla dessa miljoner-miljarder andra. Jag förstår det helt enkelt inte. Att de sedan kommer så pass bra överens med varandra och bara lägger sista pusselbiten i varandras liv, det är ännu overkligare. Detta förvirrar mig till tusen.
Jag borde kanske klarlägga att jag inte talar om denna stora kärlek som folk alltid hittar i filmer. Inte deras soulmate som de ska tillbringa resten av sitt liv med och älskar av hela sitt hjärta. Nej jag talar inte bara om detta , inte endast om den "stora kärleken". Nej det vore inte likt mig att sitta och filosofera kring det. Inte alls. Det jag klurar på är snarare bara vänner, eller rent utav att man hittar någon att prata med överhuvudtaget. Det är bara underligt..

Ännu värre ska det bli. Jag upptäckte just att en utav mina bekanta börjat prata med en person. De har aldrig träffats, såvitt jag och de vet. Och de pratar på flitigt, om allt möjligt. Det roliga är att jag känner båda personerna.. hahah! Och det blir bättre, vi går alla på samma skola, det vet de redan om. Det var nog därför de började prata, tror jag.
Och nu till höjdpunkten, de kommer att träffas! hahaha! Nu snart, kanske redan till veckan. Så det är som lite ironiskt att de har börjat prata med varandra nu i helgen. I love it

Nej, nu väntar sängen. Ska bara ge mig i kast med påslakanet först. Jag hatar den delen, varför är sängar, och därmed täcken och påslakan, ca 2 meter långa när jag bara är 1.60.... ??

tovv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0