Novemberlov,.

Folk, folk och ännu mer folk. Det sammanfattar mitt lov väldigt bra.
Nu, så här sista dagen på lovet, är jag väldigt trött, men det är det värt. Det är det alltid värt.
När jag är trött brukar jag gå igenom olika minnen jag har, händelser och annat jag varit med om. Idag är jag trött, idag tänker jag mycket, idag försöker jag reda ut mina tankar.
Dessutom så pratar både du och jag mer sent på kvällen/natten, ännu en anledning till att vara uppe.

Det jag är mest förvånad över är att jag faktiskt hann göra allt som jag hade planerat. Förutom att fara till Östersund då, kan vara därför jag hunnit med allt annat. Tack för en riktig bra vecka som in saknade mycket.
Bastu, film, nattpromenader, fika, spel, kort, biltur, pingis, bio, erik på tv , målning och mer fika.

Nej, nu blir det till att packa och äta lite innan bussen avgår 18.45.
Hör gärna av dig

Jag har bestämt mig, nu ska jag bara genomföra det.

tovv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0