last week,.

..before the long wished-for holiday arrives!

Jag måste dock säga att denna vecka, denna sista eländiga vecka som man bara vill sja ta slut så fort som möjligt, den går väldigt långsamt. Det är endast tisdagkväll och det känns som att det gått flera dagar sen jag lämnade Åsele i söndags. Detta skulle kunna bero på att jag har en massa skolarbete som känns väldigt drygt att göra, och tiden brukar ju gå långsamt när man har tråkigt. Det är då min slutsats.

Men den här kvällen har varit bra ändå, har gjort bort några skolarbeten och sitter för tillfället och samtalar med några underliga människor ifrån södra och ännu mera södra Sverige.
" Vi ska starta något som heter klubb sockerdricka"
Klubb Sockerdricka, haha, det kan inte bli så mycket bättre än så. Namnet är klockrent.

Nej, nu blir det fysik för fulla muggar, eller halvfulla i alla fall. Jag kan inte gå in helhjärtat i fysiken, det går bara inte. Fysik är ingenting som jag satsar på, jag försöker klara G och med lite tur kan jag lyckas få VG. Tyvärr vet vi att jag inte brukar ha tur, jag är en liten olycksfågel i sådana lägen, men någon gång ska det väl vända? Det får bli imorn det. Hoppas.

Cykelavstånd till centrum och klubb sockerdricka, blir det kanske Lund härnäst?

tovv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0