En liten människa som hittat hit,

Du är duktig du, creds.
Jag tycker jag gjort det ganska uppenbart att jag har en globb, blogg menar jag. Bara man är lite nyfiken av sig och uppmärksam så borde man ha hittat den, tydligen inte. Som tur är har jag då en liten vän som har ögonen med sig och har hittat hit, välkommen. Du är söt du.

Borde jag kanske göra min röst än mer hörd? Visa än bättre att jag har denna bloggelibloggale? .. Nej ..

Nåväl, helgen då, hur har den varit:
Om du tar frossa, hunger, kyla och förvirring och rör om med en elvisp på högsta fart, den gegga som du får; det är min helg. Upphällt i en skål och toppat med glädje och vänskap. Mumsigt...

tovv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0