Evighetstisdag

Tisdagar är längsta dagen på hela veckan! Även fast jag slutar tidigt, väldigt tidigt, så känns dagen så otroligt lång.
Särskilt nu, när jag väl kommit hem och duschat efter sista träningen, nu känns det som om det gått en evighet sen jag vaknade imorse. Denna evigheters evighet. Just nu vill jag bara lägga mig och försvinna i någon slags dvala, möjligen sömn. Så skönt. Jag skulle gärna lägga mig på golvet just nu och bara drömma mig bort, sluta ögonen och sova. Sova sova sova.

Men nu blir det till att repetera religion, eller islam för att vara mer exakt. Det finns fem grundpelare: tidebönen(Salat), fastan(Ramadan), vallfärden (Haddj), trosbekännelsen och den religiösa avgiften(Zakat). Yes, so far so good.


"Det finns ingen Gud utom Allah.
Och Muhammad är Guds sändebud"



I'm trying to focus on different things,
but I can only see you

Kommentarer
Postat av: Messias

Jag trodde att jag var Guds sändebud? Något stämmer inte.

2009-02-25 @ 23:52:14
URL: http://namnge-din-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0