Hug me,

Jag gillar kramar, jag älskar kramar och jag är ironisk. (So please don't hug me.)

This will indeed be a short one, since I'm off for lunch in only a few minutes. Panncakes it is, lovely panncakes..honestly, I wouldn't call them panncakes, I'd call them jelly-like-omelette, and luckily I won't have to eat them. I like having friends who joins me for lunch and enables me to actually eat something that won't make me vomit.

Todays main question; to hide or not to hide..

Jag är lite fundersam, vem känner jag i Gävle?
Ni får ursäkta mitt dåliga minne, men jag kan inte erinra mig om någon bekant i Gävletrakten.

Kommentarer
Postat av: David

Yes, ännu en blogg jag är nämnd i. Snart är bloggosfären min.

2009-02-19 @ 21:59:04
URL: http://namnge-din-blogg.blogspot.com
Postat av: Matilda

Tove, hur kan man inte älska kramar?! Kram på dig!

2009-02-20 @ 10:13:50
Postat av: Anonym

Haha, David - keep on dreaming.

Och, Matilda, det finns olika sorters kramar. :)

2009-02-20 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0