have hope.,

Snart hörni, snart är det sommar och allt vad det innebär. Jag måste medge att jag känner en svag längtan efter värme, sol, grönska etc. För även om jag gillar vintern, och det gör jag verkligen, så välkomnar jag sommaren med öppen famn.
Inte för att jag har några större planer för sommaren men jag tror att det kommer lösa sig ändå, till det bättre förhoppningsvis. Om du har något förslag på något jag kan ägna mig åt i sommar så uppskattas det. Simon pratar om att fara iväg på en roadtrip i augusti, men jag tror inte att jag känner för en sådan redan då, det skjuter jag på till senare. Jag misstänker att jag skulle behöva arbeta lite i sommar, för att kunna ha råd att leva och fara iväg på något litet äventyr. Vad sägs om bungy jump, det vore väl härligt?  oohhh..., jag vill, jag vill, jag vill.

Nu ska jag i alla fall skriva mitt tal, vi får se vad det blir om.


Ich mag dich nach wie vor, aber Ich sage nichts davon.
Ich gebe dich auf.


tovv

Kommentarer
Postat av: Mein Hut der hat drei Ecken.

Mein Hut, der hat drei Ecken,

drei Ecken hat mein Hut.

Und hätt' er nicht drei Ecken,

so wär' er nicht mein Hut!

Postat av: tove

och hur är detta relevant? Haha

2009-04-01 @ 13:20:09
Postat av: Isak

Men vadå.

Supa och knarka?

Bara vara allmänt promiskuös.

2009-04-01 @ 14:30:25
URL: http://livetarenkelt.blogspot.com
Postat av: Den riktiga David

Kolla länken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0