För lågt blodvärde och järnbrist,

= huvudvärk?!

Hur som helst så innebär det att jag inte får ge blod, samt att mina föräldrar vill ha mig till att besöka en läkare. Själv så äter jag lite leverpastej och dricker juice, det borde väl funka det med?

Imorgon smäller det - mitt första skolbesök för UNF. Jag har ingen aning om vad vi ska göra där, hur vi ska få kontakt med elever eller vad vi ska säga till folk, men det ska nog gå bra ändå. Det kan ju inte gå dåligt, för även om vi bara står där och inte pratar med någon så har vi ju iaf sått ett första litet frö hos eleverna. Blir nog bra.

För tillfället ligger jag på en säng, troligen en tältsäng, och funderar på skolbesök, varför jag har ont i ryggen och vad jag ska ägna kvällen åt. Jag funderar på att ta ett bad, det var längesen. Men samtidigt så brukar det vara ganska drygt, inte orkar jag ligga där i mer än 10 minuter.. om jag nu inte hittar nån bra bok att läsa, jag får leta igenom bokhyllorna här. Eller springa över till biblioteket som ligger ca 50 meter härifrån, jag har ju faktiskt inte varit ute något idag så det kanske vore bra att få lite frisk luft.

Min kusin blåser håret och ska snart bege sig in till stan för en körlektion, jag är då inte avundsjuk. I så fall bara för att hon har något att göra ikväll, vilket inte jag har. Nåväl, istället för att ödsla mer tid på att sitta här så ska jag bege mig till nedervåningen och ta mig något att fika - som tröst? Nej, bara för att det är gott!!

Swoosch swoosch, hoppas ni har en bra dag.

 


tove, som faktiskt saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0