my mind is a truly perplexed place

- and not purple place


Ibland förstår jag verkligen inte hur jag tänker, för nu i efterhand inser jag hur konstigt det är. Jag måste nog bättre på mig lite, och börja tänka smartare. Så länge jag inte glömmer bort nåt eller blir alltför förvirrad så borde det gå bra.


I helgen blir det till att städa, fixa iordning med lite möbler m.m. så att mitt rum inte ser ut som ett bombnedslag (ja, jag måste erkänna att fallit för grupptrycket och "glömt" städa...hemskt!!). Jag vill ju våga släppa in folk utan att oroa mig för att de snubblar över nåt. Snart får ni alltså komma och hälsa på..

 


och förresten, sluta.. sluta sluta sluta - tänk inte ens tanken

 

 

I don't know where I'm at


Kommentarer
Postat av: gissa =)

Tove talk to meee!!!

2009-10-15 @ 18:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0