not exactly what I had in mind,

...but I don't have much of a choice,


Så, nu har jag körkort och på fredag flyger jag till London. Blir nog bra, och förhoppningsvis regnar det inte alltför mycket. Ska bli skönt att komma iväg ett tag, få se nåt nytt, höra ett annat språk och helt enkelt tänka på annat. Har varit alldeles för mycket på gång nu de senaste veckorna - kaotiskt må jag säga, men nu är det bättre.

Hjälp mig att komma ihåg allting, särskilt en del specifika saker som jag tenderar att se förbi, glömma, ha överseende med. Det är förhållandevis viktigt att jag inte bortser från dessa händelser, för då blir det bara ännu mera kaos och panik. Nej, det gäller att komma ihåg men samtidigt glömma....hur konstigt det än låter. Det vart ju inte riktigt som jag trodde, men det blir det ju oftast inte. Och nu gäller det att lyckas vara tyst, det brukar jag ha varit bra på,.. men har blivit sämre med åren (hehe, låter som jag är riktigt gammal :P ) .

Nåväl, nu är det bara att tuta och köra och hoppas på det bästa!

 

släppa taget, och gå vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0