Jag borde ju veta,

..allt


Jag borde iaf förstå, eller kunna lista ut saker, men det är tur att man inte vet allt. Tänk så tråkigt det skulle vara om man bara visste allt, bara sådär.. visst man skulle inte behöva plugga, men det skulle ju ändå bli ganska tråkigt. Det är ju roligt när man lär sig något nytt, som idag tex. då jag sett på tv och lärt mig om en massa farliga djur. Ett av djuren var lite sött, men rejält farligt. Det var en minimanet, bara någon centimeter stor men med upp till en meter långa bränntrådar som kunde göra mycket skada. Usch usch, en sådan syns ju inte heller...farligt farligt, men de var ändå söta.

Nog om konstiga djur, imorgon far jag till Umeå..igen...blä. Men det ska nog bli ganska kul ändå och det är lika bra att jag börjar vänja mig och lär mig tycka om staden.

sleep tight,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0