En dag med rapporten...

Jag gillar dig inte - ge dig iväg dumma rapport!


Dagen har spenderats med böcker om gruppspykologi och ledarskap, och visst är det intressant, det tycker jag. Men det är inte lika roligt när man lyckats med att ha en massa kvar att göra i sista sekund. Det gäller alltså en rapport, en slutrapport till och med. Eller "paper" som min handledare kallar det. Det är en rolig kurs och intressanta ämnen men jag tycker inte det är kul när jag missar DO-nätverket på grund av det. Suck.

På måndag är det dock över, då är det klart! Så då ska jag lägga min energi på annat istället. Såsom att packa ihop mina grejer i Umeå. Peppa inför brännbollsyran. Kontakta media angående att vi ska vara med. Fixa soffor. Kanske ha spontant vattenkrig på stan. Bada & grilla i goda vänners lag. Vi får se vad som hinns med på tre dagar. Jag ser verkligen fram emot veckan som kommer, veckan därefter, veckan därefter, veckan däre...

Först blir det nämligen allt det jag skrev ovan, sen skolbesök i Åsele, kolla på balen i Lycksele, UNFande överlag, road-trip i Sverige, tågluff i Europa och sen stugan x2 och lite annat. Jag längtar.

Nu ska jag dock sova, och imorn blir det återigen en dag med rapporten,.

tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0