torsdag?



Usch, vad veckan gått fort! Jag tycker det kan vara måndag idag...eller kanske tisdag. Det har gått alldeles för fort och jag har verkligen inte hunnit med allt jag hade tänkt. Nej, blä på det. Hur som helst, så har dagen varit väldigt trevlig. Har köpt Interrail-biljetter till sommaren, så nu börjar det verkligen kännas att det närmar sig och att det ska bli av. Jag längtar alldeles otroligt mycket! Sen blev det go'middag med Mosipos på Lottas, och därefter efterrättsfika på Schmäck inkl en himlans massa trevligt prat med en riktigt trevlig pojk. Nej, det här har varit en trevlig dag.

Och just ja, jag höll ju nästan på att glömma det jag tänkte skriva om idag - Norge ringde mig! Eller, ja, kanske inte Norge som i landet Norge, men en norrman. Det är ungefär samma sak. Hur som helst, så ringde Norge och sa att de ville ha mig. Åtminstone att de tyckte att jag lät intressant och verkade som en bra person att ha som volontär i ett år för deras motsvarighet till UNF. Så nu är frågan bara - vill jag ha Norge?


Kommentarer
Postat av: Eirik

Nå har jeg sagt dette flere ganger, men jeg synes virkelig du skal komme til Norge altså(:

2010-05-07 @ 01:33:58
URL: http://www.idealist.no
Postat av: Hilde Thoresen

SÅKLART vil du ha Norge. Vi har flott natur, supre mennesker og brunost.

2010-05-07 @ 22:13:06
Postat av: tove

Fast brunost lät ju inte alltför gott. Men i övrigt håller jag med.

2010-05-08 @ 15:08:22
Postat av: Eirik

Det smaker bedre enn du tror(:

2010-05-08 @ 21:48:32
URL: http://www.idealist.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0