En herres berättelser, del 4.

en följdserie i flera delar
 

För er som finner detta lika intressant som jag gör så kommer här ännu en rysare. Denna är lite kortare, men ack så spännande. 

Min herre till gäst berättar om en dag då han som vanligt gick in i sitt garage, men han var inte ensam där. I garaget stod en främmande man. Mannen syntes bara en kort stund, efter några sekunder hade han försvunnit. Han berättar att han, precis som jag, trodde att det bara var inbillning tills det hände igen. Den här gången såg han honom i ca 30 sek. Därefter tog mannen tre steg åt sidan och försvann igen, nu började det gå upp för min herre att det inte var någon synvilla.

Tredje gången, några veckor senare var mannen i garaget kvar uppemot 1 minut. Han berättar att han började tala med honom för att höra vad han ville och samtidigt tog några försiktiga steg mot honom. Men den främmande uppenbarelsen tog åter igen tre steg åtsidan varefter han vände huvudet och tittade rakt på honom och försvann.

Han berättar att mannen i garaget såg honom rakt i ögonen, som om han ville granska honom.

mystiskt mystiskt.

 

Sugen på mer? Lugn bara, det kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0